Google Ads: Trek de juiste leads en klanten naar je toe.

Klaar om die ADvertentie raket te lanceren?

Adverteren op Google is onmisbaar binnen jouw online marketingstrategie. Maar waarom?

Het is een echt pull-kanaal. Dit betekent dat je potentiële klanten die al naar jouw product of dienst op zoek zijn, naar je toe kan trekken.

De nummer één reden om te gaan adverteren is dat het je vandaag nog resultaat kan opleveren. Je advertenties kunnen namelijk direct worden getoond aan jouw potentiële klant. Het enige wat er moet gebeuren is dat er minstens 1 iemand zoekt naar de door jouw gewenste zoekopdracht. En dat is wat jij ook wilt toch? Het gevoel dat jouw klanten je vandaag nog automatisch kunnen vinden. En ja, automatisch, want jouw potentiële klant bevindt zich echt op Google. Als zij een zoekopdracht invoeren gerelateerd aan jouw product of dienst, trek jij deze klanten naar je toe door op de juiste momenten zichtbaar te zijn.
Waar het vaak misgaat, is bij ondernemers die zonder kennis zelf van start gaan. Of bij bureaus die worden ingehuurd en geen prioriteit aan jouw bedrijf geven. Bij adverteren op Google is het echt van belang dat je samenwerkt met een expert. De snelle veranderingen zijn voor iemand die niet dagelijks met Google Ads bezig is, niet bij te houden.

Wat men vaak tegenhoudt is de gedachte: adverteren op Google? waarom zou je dat doen als je ook gratis zichtbaar kan zijn? Nou, omdat organische, gratis resultaten veel lager worden vertoond en dus mis je een heleboel verkeer naar jouw website. Zeker als je concurrenten wel adverteren op Google.

Wil jij wel effectief adverteren op Google? Wil jij wel die automatische toestroom van klanten op gaan zetten? Wil jij de ad raket gaan lanceren? Dan is starten met Google Ads echt iets voor jou.

Zoekwoorden bepalen

Belangrijk onderdeel van adverteren is het bepalen bij welke zoekers je zichtbaar bent. Hierin zal ik je adviseren.

Optimaliseren

Adverteren is een continu proces. Je wilt namelijk steeds betere resultaten. Én goedkopere leads!

Doelgroep bepalen

Weten wie jouw doelgroep is zal het adverteren makkelijker maken. Adverteren kan je meer inzicht geven. Soms is uitsluiten juist overbodig.

Opschalen

Als je de juiste knoppen hebt gevonden is het tijd om op te schalen. Let op dat je niet in de klassieke fouten trapt!

Veelgestelde vragen

Ja, ja, ja! Juist als je beginnend bent is het handig als iemand je op weg kan helpen met adverteren. Er komen nogal wat dingen bij kijken, en je wilt natuurlijk zo snel mogelijk jouw ads kunnen lanceren!

In principe wel. Als ik de volgende maand vol zit zal je helaas wel even op de wachtlijst moeten. Bij direct de keuze voor 2 of 3 maanden ben je verzekerd van een plekje!

We gaan samen via Google Meet de stappen zetten die voor jou op dat moment nodig zijn. De sessies duren ongeveer 30 minuten, dit kan iets afwijken indien nodig. Hoe dan ook, we gaan zo productief mogelijk gebruik maken van de live sessies!

Ik wil natuurlijk dat jij zo snel mogelijk stappen gaat zetten. Ook wil ik zo productief mogelijk te werk gaan. Daarom zal je in 99% van de gevallen dezelfde of volgende werkdag al reactie krijgen.

Simpel gezegd: ja. Eigenlijk kan iedereen met een product of dienst met adverteren op Google nieuwe stappen gaan zetten. Dus, heb jij een product of dienst? Dan is adverteren op Google iets voor jou!

Je kan 3 verschillende samenwerkingen aangaan.

1, 2, of 3 of meer maanden. 

Kortom: Kies je voor minimaal 3 maanden, dan betaal je de gunstigste prijs. Je dient dan wel minimaal 3 maanden klant te blijven. Bij 1 maand kan je dus direct na de eerste maand al stoppen, al betaal je dan wel de hoogste prijs.

Ik ga zelf uit van een langdurige samenwerking, dus waarom kies je niet gelijk voor 3 maanden?!